marți, 12 ianuarie 2010

Foaie de jurnal

Nu vreau sa cresc...oamenii mari privesc urat si fals, se imbraca elegant si vorbesc cu diplomatie, sunt seriosi si posomorati, sunt stresati si insensibili, reci si pasivi...
Oamenii mari
nu rad, zambesc discret,
nu iubesc, pun in comun salarii,
nu vorbesc urat, dar ranesc surazand,
nu adorm tarziu, nu beau, nu plang, nu tipa, nu se opun...

Oamenii mari nu traiesc...

Eu nu vreau sa cresc...eu vreau sa iubesc, sa strang in brate cu drag, sa nu ma incrunt, vreau sa pot sa plang, vreau sa rad zgomotos, sa glumesc,...VREAU SA FIU, e dreptul meu...

Eu o sa-mi pastrez inocenta, dar si pasiunea, o sa te sarut fara retineri si o sa-ti plang in brate...
O sa fiu in continuare copilul tau...




O sa fiu la fel de impulsiva si de VIE...

12 comentarii:

  1. Hmmm...mi-a placut mult...poate pentru ca ne regasim amandoi in ceea ce ai scris tu pe aici...si ghici ce, nici ca se putea spune mai frumos si mai "imparfumat" de personalizarea ta>:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine sa pastram multe din tainele copilariei.A fi adult, sau a deveni om serios inseamna sa pierzi nebunia din viata.

    RăspundețiȘtergere
  3. E asa frumos sa simti tu insuti ca esti viu incit nu exista un cuvint pentru a spune asta, eu am si uitat cu e.
    mi-am permis, Nasturas, sa-ti ofer un premiu aici: http://ninulescu.blogspot.com/2010/01/o-picatura-de-suflet.html
    pentru postarile tale frumoase, care deschid sufletul celor care le citesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos scrii...copile...vezi de ce iti zic eu copile...pentru ca esti un copil minunat si vreau sa ramai asa si cand o sa ai 22 de ani ca mine:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Andrei, ma bucur tare mult ca ti-a placut. Tare, tare mult:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Dragos-Andrei, e exact ceea ce vroiam eu sa spun prin post.:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ninu, te rog frumos, de acum incolo sa comentezi de fiecare data cand simti nevoia, mie nu mi s-au parut superificiale comentariile tale si vreau sa le citesc mai des. Imi pare rau de intarziere, dar sa stii ca multumirile mele sunt sincere.Te imbratisez:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Monica, iti multumesc mult de tot pentru ca ma bagi in seama chiar si cand eu uit sa trec pe la tine sa te citesc si sa-ti mai las cate un comentariu, promit sa ma revansez.
    Copilul minunat te pupa dulce:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa ramai copil Nasturash, ti se potriveste de minune etapa asta :)

    RăspundețiȘtergere
  10. :)Ms mult Lillee, fara indoiala, asa o sa si fac.:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Se întâmplă lucruri stranii...ori tu simți gândurile oamenilor, ori oamenii merg în ritmul tău...de fiecare dată apare aici un blog care se identifică, mai mult sau mai puțin, cu lumea ca ansamblu...

    RăspundețiȘtergere
  12. vai vai vai... m-au cucerit ochisorii astia mirati ca si compunerea ta de altfel...cine vrea sa creasca??? eu nu...

    RăspundețiȘtergere