joi, 7 ianuarie 2010

Parol! Eu pot mai bine...

Pe scena teatrului vostru absurd si murdar ma asez si rad. Eu, actor anonim si regizor debutant, ma pun in mijlocul fanfaronadei voastre si am curaj sa va spun ca piesa asta e jalnica, sunteti niste fabricanti de masti ieftine, vanzatori de emotii false, va etalati cu idei reduse si promisiuni ireale...

Voi, care aveti impresia ca ne conduceti, sunteti niste nimicuri cu nume pe care nu le va retine nimeni niciodata, voi, care aveti impresia ca veti fi trecuti in cartile de istorie si nepotii vor citi despre voi, sunteti extrem de dispensabili, prostesc de manipulabili. Jucati dupa un scenariu la fel de idiot, de gol, de fad ca si voi.

Eu, care nu sunt nicidecum impresionata de prestatia voastra stupida, ma ridic si spun clar si raspicat "NU", nu mai vreau sa fiu nevoita sa asist la jocul vostru neinsemnat.



Dati-va jos de pe scena mea!
Lasati-ma sa va arat ce inseamna aia teatru!
Eu chiar am ceva de spus.

Coborati mai repede! Ma plictisiti.

13 comentarii:

  1. Asa-mi vine mie in momentul asta sa urlu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm...bine punctat, nu am ce sa zic...dar o sa mai dureze ceva din nefericire...Domnul sa ne ajute:):*

    RăspundețiȘtergere
  3. Este foarte frumoasă şi foarte puternic.

    RăspundețiȘtergere
  4. o postare excelenta...mi-a placut titlul...aveam senzatia ca il ascult pe Caragiale:)) asteptam reprezentatiuni, madmoiselle:D

    RăspundețiȘtergere
  5. ah, si da...chiar ai ceva de spus...si e bine...:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Lilee, poti sa zbieri cat vrei tu. La mine pe blog ai voie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Rappa_ru' - Nu strica putin realism, asa e, nu o sa se intample prea curand, dar merita incercat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Monica, revolta nu are nimic trist in ea, poate decat faptul ca a fost nevoie sa fie generata.

    RăspundețiȘtergere
  9. Le Promeneur, merci mult de vizita si de comentariu, ma bucur ca ti-a placut si sper sa mai treci pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  10. Raza de soare, sincer la Caragiale m-am gandit si eu cand am scris titlul. Mare parte din ce a scris ramane valabil chiar si acum dupa mai bine de 100 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca ar fi o piesa de treatru ar fi frumos...
    Dar e real si is tot mai scarbit de ceea ce fac.."domni".
    Ii urasc pentru ca ma fac sa imi detest tara...
    Bravo pt. cum ai scris!...
    pACE.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma bucur ca ti-a placut, Parazitu. Te mai astept pe aici.

    RăspundețiȘtergere